Корпоративна стратегія Canon до 2024 року передбачає кілька цілей на наступні роки, не останньою з яких є досягти «переважної частки на ринку бездзеркальних камер».
Canon прагне «закріпити абсолютну позицію на ринку бездзеркальних камер» за допомогою «повної лінійки систем EOS R», розширивши базу клієнтів, орієнтовану на відео, і постійно підтримуючи професіоналів.
Canon уже займає лідируючі позиції в продажах бездзеркальних камер зі змінними об’єктивами в Сполучених Штатах, але це далеко не «переважне лідерство», оскільки Sony все ще є лідером продажів повнокадрових бездзеркальних камер.
Поява цієї стратегії вже була очевидна в останніх заявах і розробках продуктів Canon. Вона також безпосередньо пов’язана з іншою корпоративною ціллю Canon на наступні два роки: розширити технології 3D-зображень.
Canon є єдиною компанією, що займається виробництвом фотоапаратів, яка наразі виробляє продукцію для об’ємної зйомки відео за допомогою однієї камери, і активно працює в цій сфері протягом останніх кількох років. У 2021 році компанія створила подвійний об’єктив «риб’яче око» 5,2 мм f/2,8 L для використання на своїх камерах EOS, призначений для зйомки контенту для гарнітур віртуальної реальності.

